Το ηλεκτρονικό κατάστημα markys.gr παραδίδει τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών και γενικών απεργιών, σε ώρες παράδοσης των συνεργαζόμενων ταχυμεταφορικών εταιριών. Από τις παραπάνω ημέρες και ώρες παράδοσης εξαιρούνται οι περιπτώσεις για τις οποίες δε μπορεί να ανταπεξέλθει η ταχυμεταφορική εταιρία για δική της υπαιτιότητα.

Τιμές

Οι τιμές που αναγράφονται είναι οι τελικές τιμές λιανικής, δηλαδή συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α. Το markys.gr διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τις τιμές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των πελατών. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, ο πελάτης κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος που παρήγγειλε θα καταβάλλει το τίμημα, το οποίο αναγραφόταν κατά το χρόνο της παραγγελίας.

Ολοκλήρωση/Επιβεβαίωση παραγγελίας

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο πελάτης θα λάβει από το markys.gr μέσω email την επιβεβαίωση και τον αριθμό της παραγγελίας.

Ακύρωση της παραγγελίας

(Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να ακυρώσει την παραγγελία του θα πρέπει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε μέσω email στο shoesmarkys@gmail.com είτε τηλεφωνικός στα 210 6613160 & 210 6005128. Σε αυτές τις περιπτώσεις η παραγγελία ενδέχεται να ακυρωθεί με την προϋπόθεση ότι δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία της αποστολής.
Τροποποίηση της παραγγελίας
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές. Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας του, πριν την ολοκλήρωση αυτής, και να επιλέξει άλλα προϊόντα.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν που παρήγγειλε ο πελάτης δεν είναι διαθέσιμο, τότε το markys.gr θα επικοινωνήσει μαζί του μέσω email ή/και τηλεφώνου, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να τον ενημερώσει για το πότε πιθανολογείται η παράδοσή του ή και ακύρωση αυτής. Εάν ο πελάτης θεωρεί ότι το χρονικό διάστημα παραλαβής του προϊόντος δεν τον ικανοποιεί, δύναται να ανακαλέσει την παραγγελία του εν λόγω προϊόντος, ενώ η τυχόν λοιπή παραγγελία του μπορεί να εκτελείται κανονικά.

Παρακολούθηση της παραγγελίας

Το markys.gr παρέχει τη δυνατότητα στον πελάτη να παρακολουθεί την πορεία της παραγγελίας του, μέσω των ενημερωτικών email που λαμβάνει κάθε φορά που η παραγγελία του αλλάζει στάδιο. Επίσης, ανά πάσα στιγμή, ο πελάτης δύναται να μπει στο πεδίο «Ο Λογαριασμός μου» και να δίνει τους κωδικούς του (username και password) προκειμένου να ενημερώνεται για το στάδιο της παραγγελίας του.

Παράδοση προϊόντων

Σε περίπτωση που η αγορά έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας για τη διασφάλιση του κατόχου αυτής, η παράδοση των προϊόντων γίνεται μόνο στον αγοραστή, ο οποίος θα πρέπει να παραλάβει την παραγγελία του αυτοπροσώπως επιδεικνύοντας την πρωτότυπη ταυτότητα ή το διαβατήριό του και την πιστωτική του κάρτα. Απαγορεύεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο εκτός κι αν ο αγοραστής το έχει εξουσιοδοτήσει εγγράφως. Στην περίπτωση της έγγραφης εξουσιοδότηση, προς τρίτο πρόσωπο ο εξουσιοδοτούμενος θα πρέπει να επιδείξει τα παραπάνω έγγραφα (Αστυνομική Ταυτότητα, Εξουσιοδότηση) προκειμένου να ολοκληρωθεί η παράδοση των προϊόντων που έγινε μέσω της πιστωτικής κάρτας.

Χρόνος παράδοσης

Η παράδοση γίνεται το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημέρα της παραγγελίας και εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον προηγούμενα έχει ενημερωθεί ο πελάτης, ο χρόνος παράδοσης δύναται να παραταθεί.

Τρόπος παράδοσης

Η παραλαβή των προϊόντων γίνεται αποκλειστικά μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier).

Έξοδα αποστολής/Αντικαταβολής

Το κόστος για τις αποστολές εντός Ελλάδας, ανεξαρτήτως του όγκου ή/και του βάρους των προϊόντων είναι 3,00€ και για αγορές άνω των 50,00€ είναι Δωρεάν.
Το κόστος αντικαταβολής για την Ελλάδα είναι 3,00€.

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ-ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών, στις οποίες το markys.gr προωθεί τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής και τηλέφωνο έτσι ώστε να καθίσταται εφικτή η παράδοση και εκτέλεση των παραγγελιών.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

1. Το προϊόν έχει ήδη εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, το markys.gr θα επικοινωνεί με τον πελάτη προκειμένου να τον ενημερώσει και να του παράσχει κάποια εναλλακτική λύση.

2. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας του πελάτη. Στις περιπτώσεις αυτές, και εφόσον είναι εφικτό, το markys.gr θα επικοινωνεί το ταχύτερο δυνατό με τον πελάτη, προκειμένου ο τελευταίος να δηλώσει εάν επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας υπό αυτές τις συνθήκες.

3. Όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία του πελάτη (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, σε σχέση με την πληρωμή του, κοκ), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω email επικοινωνία με τον πελάτη επειδή π.χ. τα στοιχεία που καταχώρησε ο πελάτης δεν είναι σωστά ενημερωμένα.